Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rcohle
Hej

Satt för skojs skull och byggde ihop vår bil som vi väntar leverans på. När jag lade till de inbyggda solgardiner sade appen att dessa inte kan väljas tillsammans med vald klädsel, R200. Detta trots att jag har detta i min offert. Blir nu givetvis orolig att jag får standardklädsel i bilen. Någon som vet vad som stämmer?
av lochmann
En teori, från v46 så kan man bara kombinera solgardiner med helläder. Är ganska säker på att det bara var Kinetic som man inte kunnat välja till innan men det kanske har utökats till minst momentum och helläder. Om du beställt innan denna ändring så borde det vara lugnt ju (förutsatt minst momentum).
av Rcohle
lochmann skrev:En teori, från v46 så kan man bara kombinera solgardiner med helläder. Är ganska säker på att det bara var Kinetic som man inte kunnat välja till innan men det kanske har utökats till minst momentum och helläder. Om du beställt innan denna ändring så borde det vara lugnt ju (förutsatt minst momentum).
Hej,

det är en bra teori, dessvärre tror jag inte att den stämmer. Jag har beställt en momentum ja, men bygg din volvo föreslår standardklädseln (ej läder) om jag lägger till solgardinerna.
av lochmann
Skumt, jag testade att bygga och då tvingade den mig att ändra till RA00 (Helskinn), därav min teori. Hoppas det löser sig iaf, väldigt bra tillval med solgardinerna.

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteribyt[…]

Säkra bakluckan vid frakt?

Aha, tänkte mer att det kanske fanns nå[…]

Volvo s70 läckande bränsleslang

Har testat det men min läcker ändå[…]

Huvvajer

Toppen tack det ska kollas upp.