Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av TommyP86
Ljud är väldigt individuellt. Jag själv tycker mitt HK i min V60 är mycket behagligare och renare än vad det är i tjejens PS med sub i hennes V70 -12. Vissa tycker tvärtom eftersom de lyssnar på annan musik och/eller högre/lägre.
BW tycker jag är bra, å andra sidan har jag inte provat standard med sub heller.

Men som sagt, du måste nog bilda dej egen uppfattning
Användarvisningsbild
av Henry_Fågeljazz
Systemet från Bowers & Wilkins har förutsättningar att låta mycket bra, men som alltid är det insignalen som genererar slutresultatet.

Själv använder jag Spotify-appen i Sensus och läge "Extrem" på inställningen för kvalitet. Detta ger det bästa ljud jag hittills har hört i en bil.
Har kopplat upp bilen via det inbyggda modemet.

Det är också viktigt att gå igenom alla systemets inställningsmöjligheter och justera ljudbilden efter sina egna önskemål.

Sammanfattningsvis: Jag är mycket nöjd, men för att få ut bästa resultat ur ljudsystemet krävs lite aktivitet. 8)

Henry
av Gorban
B&W och 360 är de två bästa tillvalen till min bil. 360-kameran är mycket mer användbar än backkameran. Perfekt för att hålla koll på refuger på parkeringsplatser. När det gäller B&W är det stor skillnad på ljudkälla. Även med Spotify på extrem kvalitet skiljer det otroligt mycket mellan olika inspelningar. Jag tycker ändå att stereon är fantastisk och vill inte vara utan den. Utseendemässigt höjer den också utseendet på dörrarna.
Ökad komfort med 17”

@mikkiz , Har dessa 17” på vinte[…]

Köpte en nästan ny XC40 i okt-24. Sedan […]

Vel John, vet nå at sigarett uttaket fungere[…]

1986 GLT kamdrivning

Det finns två olika utföranden av vevax[…]