Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av uniformerad
Micce1980 skrev:
uniformerad skrev:Oj, en 900-milatripp på semestern, det är ju en bit... ska du över till Afrika på en sväng :D
Jodå 900 mil, förra sommaren blev det 940 mil
Vart åker du då? Tror "bara" jag fått ihop 750 mil på en tvåveckors resa. Men så svårt är det inte att få ihop milen, går snabbare än man tror :-)-)[/quote]

Börjar med en sväng till stugan, 100 mil enkel resa, väl där kör vi upp till 100 mil till under de två veckor vi är här.
Om planen håller så drar vi sedan ner till Medelhavet, ca 500 mil ToR, nere i Europa blir det lätt några hundra mil om man ska se lite.
Användarvisningsbild
av Krollspell
Det drar iväg fort, själv har vi bilat runt i Europa många år, bl a Italien och Spanien. Har för mig att det enkel resa till Barcelona är ca 280 mil så milen går snabbt. Längsta resan vi gjorde ett år var via Tjeckien, Italien ner mot Rom sen Genova upp efter kusten mot Nice - Cannes till Spanien, har för mig att vi de året åkte 937 mil (!) innan vi var hemma igen. Mest imponerande under dessa veckorna var att ungarna inte klagade mer :lol:
Front v70 stöldbegärligt

Tyvärr är V/XC70 08-16 mycket stöld[…]

Skumt fel b230ft

1 bar ca Turbon är speccad för att klara[…]

Ökad komfort med 17”

@mikkiz , Har dessa 17” på vinte[…]

Köpte en nästan ny XC40 i okt-24. Sedan […]