Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AndS
En knapptryckning via rattknapp och allt annat än hastighetsmätare försvinner, endast varningsmeddelande dyker upp och resten är svart, ev. skulle jag kunna tänka mig en liten tankmätare av vad som är kvar.. Elegant, stilfullt och funktionellt, dvs premium som nämns i andra trådar. Har idag rensat bort allt som går och släcker mittskärmen med knappen, sedan styr jag det som går via röststyrningen. Inte vill man åka runt i en "billig" Las Vegas kopia :wink:
Användarvisningsbild
av mgmannen
AndS skrev:En knapptryckning via rattknapp och allt annat än hastighetsmätare försvinner, endast varningsmeddelande dyker upp och resten är svart, ev. skulle jag kunna tänka mig en liten tankmätare av vad som är kvar.. Elegant, stilfullt och funktionellt, dvs premium som nämns i andra trådar. Har idag rensat bort allt som går och släcker mittskärmen med knappen, sedan styr jag det som går via röststyrningen. Inte vill man åka runt i en "billig" Las Vegas kopia :wink:
Night panel? Man kan tycka att någon tekniker från Saab tog jobb på Volvo och lyfter frågan...
av Gorban
Saab-nostalgi.
Bilagor
IMG_1412.JPG
IMG_1412.JPG (900.21 KiB) Visad 309 gånger

Det finns ingenting som ska köras in län[…]

V70 2014 D4 181 hk motorlampa

Jag gjorde precis det jobbet i måndags. Ja, […]

Jag har bytt EGR-ventil och rengjort EGR-kylaren p[…]

Sensor innertemperatur Volvo s60 -05

Ska man vara korrekt så är inte det d&a[…]