- tor 01 jun 2017, 08:21
navB.JPG (727.44 KiB) Visad 826 gånger
Fick uppgraderat "all" mjukvara i bilen igår. Infotainment-systemet blev lite annorlunda, vissa saker till det bättre, andra saker till det sämre och vissa saker bara annorlunda.
Men det här stör mig ordentligt:
* Att när man visar navigatorn "maximerad" tas en stor del av skärmen upp av en idiotisk icon/prydnad
* Att man inte längre kan se momentan bränsleförbrukning. Det använder jag alltid när jag vill köra bränslesnålt. Nu allt man kan få fram är snitt på 100 km
Dock, nu hoppas jag den ska sluta fel-larma och att alla inställningar ska kunna sparas. Får se hur det går, det är kanske femte eller sjätte mjukvaru-uppgraderingen sen i november på saker som inte funkat.
Men det här stör mig ordentligt:
* Att när man visar navigatorn "maximerad" tas en stor del av skärmen upp av en idiotisk icon/prydnad
* Att man inte längre kan se momentan bränsleförbrukning. Det använder jag alltid när jag vill köra bränslesnålt. Nu allt man kan få fram är snitt på 100 km

Dock, nu hoppas jag den ska sluta fel-larma och att alla inställningar ska kunna sparas. Får se hur det går, det är kanske femte eller sjätte mjukvaru-uppgraderingen sen i november på saker som inte funkat.
Bilagor
Senast redigerad av 1 buzztr, redigerad totalt 0 gånger.
Volvo V60 D4 AWD R-Design Polestar -19
Såld Volvo V90 D5 -17
Såld Volvo S60 D5 Momentum -06
Såld Volvo S60 D5 Business Plus -03
Såld Audi A4 1.8 Avant -01
Såld Audi 90 2.3
Såld Audi A6 2.8 Quattro
Såld Audi 100 CC
Såld Volvo V90 D5 -17
Såld Volvo S60 D5 Momentum -06
Såld Volvo S60 D5 Business Plus -03
Såld Audi A4 1.8 Avant -01