liketlever skrev:Xanthopteryx skrev:liketlever skrev:Hej nån som vet om det är fördraget för pdc fram på V90?
Är nämligen så att efter beställning av bilen så blev min säljare långsjukskrive. Så har gjort lite ändringar på beställningen hos olika säljare och ena ändringen va att ändra från park assist pilot till bara sensorer fram och bak. Men säljaren tog endast bort park assist pilot och glömde lägga till sensorer fram å bak. Har backkamera och sensorer bak. Så frågan är om det går att montera fram Volvo original? Min säljare har kommit tillbaka men visste inte om det gick å montera i efterhand då hon varit borta i 3månader.
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Först en övrigt skulle jag nog inte skippa PAP. Har sett indikationer på att det kanske kommer gå att parkera från telefonen snart.
Tyvärr så är den redan levererad. Men pap kanske går att fixa i efterhand? Fast vill nog ändå sitta kvar i bilen när den ska parkeras
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Efter att ha parkerat i garaget under barnsjukhuset vid Karolinska i Solna så tar jag gärna varianten att parkera när jag står utanför.
Att ens få in bilen i de löjligt trånga platserna mellan pelare och bilar är ju en utmaning av stora mått.
När du väl knökat dig in så inser du att du inte kommer ut. Ut ur bilen kommer du men sedan är det 1 dm mellan bil och betongpelare så man får klättra framför bilen för att komma till bilgrannen där man sedan spänstigt går på tå och drar in rumpan för att klämma sig emellan backspeglarna.
Har du sensorerna är PAP nog bara en sladd och ett knapptryck bort hos lämplig JagRullarverkstad.