Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Pvpjtgb
Jag är en av många som sitter och väntar på leverans, och när man läser om planerade leveranstider så skiljer det sig rätt mycket. Men är det stora skillnader i slutändan, den verkliga lev. tiden.

Jag undrar helt enkelt hur lång leveranstiden varit för er som beställt en 90- S/V/CC (antal veckor från order till leverans) ?
( Om någon inte valt att inte hämta sin bil då ÅF haft den klar av någon anledning, skriv gärna det isåfall)
Användarvisningsbild
av thread
Pvpjtgb skrev:Jag är en av många som sitter och väntar på leverans, och när man läser om planerade leveranstider så skiljer det sig rätt mycket. Men är det stora skillnader i slutändan, den verkliga lev. tiden.

Jag undrar helt enkelt hur lång leveranstiden varit för er som beställt en 90- S/V/CC (antal veckor från order till leverans) ?
( Om någon inte valt att inte hämta sin bil då ÅF haft den klar av någon anledning, skriv gärna det isåfall)
Jag beställde min V90 i början av Mars 2016. Leverans blev i slutet av Januari 2017 :) Då bytte jag iofs beställningen till R-Design när den lanserades... Lång väntan.
av Oldman99
Hämtade ut min CC i onsdags precis på utsatt tid. Beräknad leveransvecka hoppade fram och tillbaka mellan vecka 11 och 12 några gånger men första budet var vecka 11 så det stämde ju.
av troubleshooter
Min leverans tid skulle ha blivit en vecka före planerat om det inte var så att det inte passar in i min kalender så jag själv har blivit tvungen att skjuta det på en vecka så leverans blir exakt som planerat från början.....

Byt Batteri !

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]