Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Robbi
Hej,
Upptäckte att man kan ladda hem kartor för hela världen i menyn för nedladdning. Är det till navigation eller är det en separat funktion? Finns det inga kartor i navin för Europa inlagda? Jag måste få klarhet innan jag bilar ner till Europa utan internetuppkoppling.
av Gorban
Robbi skrev:Hej,
Upptäckte att man kan ladda hem kartor för hela världen i menyn för nedladdning. Är det till navigation eller är det en separat funktion? Finns det inga kartor i navin för Europa inlagda? Jag måste få klarhet innan jag bilar ner till Europa utan internetuppkoppling.
Jo du bör ha Europa inlagt när du köper bilen. Jag har varit nere i Österrike med min bil och kartorna fanns installerade. Jag har i och för sig gjort en uppdatering via USB för att få senaste versionen. Större uppdateringar av kartorna går inte att få ner genom luften.
Användarvisningsbild
av Robbi
Man kan ju ladda ner kartor för olika regioner, blir dessa för stora? Jag får nig testa.

Skickat från min iPad med Tapatalk

Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]

Tysta sommardäck V90

Hade Pirelli P-Zero innan jag i våra kö[…]

Har du kollat om fläkten går tungt? Om […]

Hej, har tömt ut och torkat upp ca 4 liter va[…]