Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bankb
Har tyvärr gått och fastnat för 21" hjulen till CCn.

Tänkte kolla vad ni andra har fått för pris på dom när ni valt till dom till bilen?

Min säljare påstår att han bara kan lämna 5% på priset som ligger på Bygg min Volvo. Tyckte det lät väldigt märkligt med tanke på övriga rabatter som legat på 10%.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Boozer87
Spoiler »
Tror inte dem har så mycket marginal på dessa. Fick ett pris på 28700 kr och då jobbar min fru hos återförsäljaren. Alltså personalpris.
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Citera inte hela föregående inlägg. Tryck besvara istället.
Användarvisningsbild
av JanneP77
Spoiler »
Nu valde jag 20" fabriksmonterade men fick 9 % på dessa. Kanske är så att tillbehörsfälgarna är en sämre deal för återförsäljarna än de fabriksmonterade?
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Citera inte hela föregående inlägg. Tryck besvara istället.
av troubleshooter
Fick 12% på mina fabriksmonterade 20", i och för sig fick jag 12% rakt över ut ifrån bygg din volvo priser =)
Trasig Renault Scenic

Ja man måste nog ha något annat ä[…]

Jag får ingen träff på detta &oum[…]

Beställde sån här https://fordonsd[…]

Har fått tillbaka styrenheten nu och det vis[…]