Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

kmi skrev:Men nu finns v90 T8 i byggdinvolvo 8)
Ja, änligen, men varför anges den som V90 T8 Twin Engine, och inte som tidigare aviserats V90 T8 AWD Twin Engine? Har man ändrat specifikationen, så att den inte längre räknas som fyrhjulsdriven?

Nå'n som hört nå't om leveranstiden?
Jag var inne hos hökar'n idag, som säger att det är svårt att få besked om leveranstid från Volvo, men han gissar på juli.... Nåja, den som väntar på nå't gott....

Noterade f ö att V90 T8 Twin Engine inte dyker upp när man välger "laddhybrid" i första byggsteget, bara när man väljer "kombi" och V90.
MuskyAxel skrev:Någon som har sett volvo v90 med denim blue?
Sett att jag kan välja den men svårt att bestämma när jag aldrig sett den.
Har tyvärr inte sett den live men den är sjukt snygg i bygg din Volvo. Den ihop med blond läder hade varit fint. Men är skeptisk till hur det blonda lädret kommer hålla sig..

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Har sett en V40 i Denim blue hos min ÅF. Tycker inte personligen om den. Vet inte hur jag skall säga, men den kändes fadd i färgen. Men det är ju jag det!
Den är i alla fall snyggare än magic blue tycker jag som är på tok för mörk. Denim blue är ljusare än magic blue men fortfarande för mörk för min smak. Svårt med färger är det. Denim blue är nog en färg som måste ses live om den skall bli rättvis tror jag. Precis som den nya maple brown som blir svart i visa vinklar men som är skitsnygg i andra vinklar.
Trasig Renault Scenic

Ja man måste nog ha något annat ä[…]

Jag får ingen träff på detta &oum[…]

Beställde sån här https://fordonsd[…]

Har fått tillbaka styrenheten nu och det vis[…]