Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Enfinneigen
Hej

Volvo säljaren i Finland sade att man kan inte ännu leverera hundgrind till V90 på grund av problem med produkten. Produkten fanns tidigare på Volvo-sidor men nu hittar jag den bara hos bilia.se. När jag frågade bilia.se sade de att de säljer bara originala Volvo tillbehör och hundgrinden till V90 kan levereras (?) Har någon som redan fått sin V90 en hundgrind i bilen ?

Min V90 D4 AWD R design är redan på väg till Finland och den 10 januari skall jag köra den hem :)
av stoffe1
Jag beställde hundgrind till min V90 som jag fick levererad i november. Första informationen jag fick och som stämde med bygg din volvo var att hundgrind skulle levereras vecka 46 (2016). När jag hämtade bilen, vilket var just vecka 46 så fick jag veta samma sak som du nu fått veta - att det var problem med produkten.

Min säljares (också Bilia) senaste information är att hundgrindarna kommer börja levereras i januari. Men om det är 1 januari eller 31 januari visste han inte.
Castrol EDGE Professional V 0W-20

Någon som vet var man kan köpa denna […]

Ni behöver heller inte lösa ett problem […]

Vanlig service kan hjälpa (olja, filter m.m).[…]

V70 T5 -05 DSTC/ABS fel

Okej här kommer en uppdatering. Fick tummen u[…]