Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

AKarlsson skrev:Jag har lyssnat mycket på spotify och bara haft 1gb surfkort hos 3 och det har fungerat. Så om det inte ändrats nu så har mitt räknats som musik
Har du kontantkort eller abonnemang? Det är bara abonnemangen som har fri musiksurf. Även med ljudkvalitén satt på högsta brukar jag inte komma upp i mer än ca 2 GB på en månad för musiken.
Gorban skrev:
AKarlsson skrev:Jag har lyssnat mycket på spotify och bara haft 1gb surfkort hos 3 och det har fungerat. Så om det inte ändrats nu så har mitt räknats som musik
Har du kontantkort eller abonnemang? Det är bara abonnemangen som har fri musiksurf. Även med ljudkvalitén satt på högsta brukar jag inte komma upp i mer än ca 2 GB på en månad för musiken.
Jag har företagsabonnemang. Lyssnar i princip konstant på spotify på mellankvaliten. Det låg bara på 1gb och fungerade perfekt för sept-nov. I december tog surfen slut pga min sambo surfade via Wifin. Byter också runt låtar rätt mycket så jag kan inte tänka mig att 1 gb skulle ha räckt. I synnerhet i September när allt spelade för första gången.

Har för mig att 3 sa på kundtjänst att man måste logga in med sina uppgifter för sitt spotifykonto man får inte använda facebook genvägen. Vet inte ens om det går i bilen.
Jag kollade fakturan nu och mycket riktigt så dras det från vanliga surfen. Förbrukat 3gb på 1 månad med rätt mycket lyssnande på mellan kvaliteten.
Så appen är extremt segt och långsam och förbrukar på fel datamängd. Satte ett 3 kort i bilen av just anledningen med fri musik.
Trasig Renault Scenic

Ja man måste nog ha något annat ä[…]

Jag får ingen träff på detta &oum[…]

Beställde sån här https://fordonsd[…]

Har fått tillbaka styrenheten nu och det vis[…]