Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av barum
Linqid skrev:Jag har fortfarande extremt svårt för att förlika mig med att man är tvingad till svarta lister men kromade rails... Tvärtom går kanske bra, även om det ofta ser lite snik ut. Men som ovan tycker jag ser riktigt fult ut, och det förstör det fina helhetsintrycket av designen.

I min värld ska det vara svart-svart eller krom-krom, och jag vill kunna välja helt själv oberoende av modell eller utrustningsnivå (lär av BMW!).
Håller med. Var inne och kollade på en v90cc i maple Brown idag och la märke till samma sak. Jag har självt beställt en v90cc i denna färg och påpekade detta för säljaren så nu kommer dem att foliera railsen i svart till mig

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av bankb
barum skrev:
Linqid skrev:Jag har fortfarande extremt svårt för att förlika mig med att man är tvingad till svarta lister men kromade rails... Tvärtom går kanske bra, även om det ofta ser lite snik ut. Men som ovan tycker jag ser riktigt fult ut, och det förstör det fina helhetsintrycket av designen.

I min värld ska det vara svart-svart eller krom-krom, och jag vill kunna välja helt själv oberoende av modell eller utrustningsnivå (lär av BMW!).
Håller med. Var inne och kollade på en v90cc i maple Brown idag och la märke till samma sak. Jag har självt beställt en v90cc i denna färg och påpekade detta för säljaren så nu kommer dem att foliera railsen i svart till mig

Hur bra blir en foliering? Håller det över tid och ser det "äkta" ut. Alltså att det inte syns att det är folierat?

Användarvisningsbild
av JanneP77
Från och med idag finns det en i hallen på Bilia Södertälje. Spring och köp! :-)

Amerikanare är de största exponente[…]

Ny Kartuppdatering

Då bör du ju ha passerat sådana g[…]

Falsklarm av insekt?

Visst. Har haft problem med att flugor/fjäril[…]

Har du kollat att hylsorna i reläsockeln (i e[…]