- ons 04 jan 2017, 16:55
#1137532
Efter att ha poppat ett par dagar i bilen med ett sim-kort från 3 i bilens modem har jag upptäckt att dataförbrukningen inte registreras som musik hos 3. 3:s kundtjänst ser den förbrukade datan som vanlig surf och kan således inte göra något åt det. Kör Spotify-appen i bilen över något annat protokoll/port än vad appen i mobilen gör eller vad beror detta på?
Äger:
XC90 D5 -17
131 -67
Ägt:
XC60 D5 -12
S80 D5 -07
S80 2,9 -02
S70 2,5 -98
745 GL -87
245 DL -80
244 DL -75
142 DL -73
XC90 D5 -17
131 -67
Ägt:
XC60 D5 -12
S80 D5 -07
S80 2,9 -02
S70 2,5 -98
745 GL -87
245 DL -80
244 DL -75
142 DL -73