Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av JanneP77
Har beställt en V90 CC Business Advanced (Plus/Momentum med lite extra).
Vad är det för nycklar som medföljer? Är det plastnyckel för jag antar att enbart Inscription har lädernyckel?
Kan man beställa till en tränyckel i samma som träpanelen i bilen till en Plus? Har ju Dark Walnut som träpanel... Eller är det också bara till Pro/Inscription?

Kunde vara kul med nåt annat än svart plast... :(
av Gorban
JanneP77 skrev:Har beställt en V90 CC Business Advanced (Plus/Momentum med lite extra).
Vad är det för nycklar som medföljer? Är det plastnyckel för jag antar att enbart Inscription har lädernyckel?
Kan man beställa till en tränyckel i samma som träpanelen i bilen till en Plus? Har ju Dark Walnut som träpanel... Eller är det också bara till Pro/Inscription?

Kunde vara kul med nåt annat än svart plast... :(
Två vanliga nycklar medföljer. I svart plast antar jag om du inte har Inscription. Det medföljer en vattentät nyckel i form av en plastbit också. Det går att beställa träbitar till de stora nyckeln som matchar inredningen men med tanke på att valnöt kostar ca 1700 kr, bara för träet och inte en hel nyckel, så är det nog inte så många som är pigga på det.
Användarvisningsbild
av sura56
En tränyckel är ju ett måste 8) :lol: 8)

Bild
Bild
av Daniel23
Grymt snyggt med träinlägg i nyckeln :-)-)

Antar att du har amberskinnet på nycken till vänster eftersom du har amberklädseln? Eller är det tillval?
Användarvisningsbild
av sura56
Daniel23 skrev:Grymt snyggt med träinlägg i nyckeln :-)-)

Antar att du har amberskinnet på nycken till vänster eftersom du har amberklädseln? Eller är det tillval?
Ja, det ingår i Inscriptionpaketet
Falsklarm av insekt?

Det verkar rimligt att om en skalbagge förl&a[…]

Ny Kartuppdatering

Det är nu en vecka som jag försöker[…]

Har nu bytt bränsletrycksgivare och nu ä[…]

Amerikanare är de största exponenter[…]