Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av sura56
Jag skulle valt HUD alla dar i veckan
av Assar63
Jag hade trådar på en mondeo för ett antal år sedan. Upplevde dem aldrig som något problem.

Skickat från min F8331 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Perra83
Assar63 skrev:Jag hade trådar på en mondeo för ett antal år sedan. Upplevde dem aldrig som något problem.

Skickat från min F8331 via Tapatalk
Det är dom inte på Volvo heller. Men jag tror att många vill ha HUD iställer för värmen för det är lite coolare :lol:
Jag skulle vilja ha båda finesserna.
av troubleshooter
Och jag har aktivt valt bort både HUD och värme i rutan i en övrigt välutrustad bil, så olika vi är som konsumenter :lol:
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
HUD, gärna i kombo med navigator.
Eller leker ni Blues Brothers med shades på kvällen också 8)
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Uppvarmd ruta ar helt vardelost 99% av tiden. Vintertid forlorar du pa att det blir massa blank fran tradarna i rutan och sikten ar sa mycket forsamrad att jag faktiskt ar forvanad att Volvo erbjuder den.

De fa ganger jag verkligen anvant den tar den bort is och sno men bara om du orkar vanta 5 minuter......Vid tjock is och sno maste du anda ut och skrapa om du inte vill sitta i en iskall bil 5 minuter och vanta pa att rutan skall bli varm. Vid marginell is och sno fungerar det men som sagt - nackdelarna overvager vida fordelarna IMO.

Har samma bekymmer och liksom lennarte fungerar tr[…]

Swedol har jag iaf köpt billig automatlå[…]

Upgradera baklucka

Hej! Jag är också intresserad av denn[…]