Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
Anställda hämtar på Volvobil, som är en återförsäljare i närheten.

Här hämtar man sin bil på fabriken...

Bild
av AutoFredrik
BMW i München har ju en grymt utställningshall/experience center bredvid sitt museum. Här fanns massor med nya BMW och MINI i olika modeller och motorer. Men det som också erbjöds där var överlämning av nybil. Vi såg massor med familjer och par som stod och väntade på sin nya bil medan en BMW-representant körde in dem, och hade en genomgång av bilen med kunden. Sjukt fancy :-)-)

Här skulle Volvo kunna köra en studieresa och kolla hur det sköts!
av Smokie1996
MartinS skrev:Anställda hämtar på Volvobil, som är en återförsäljare i närheten.

Här hämtar man sin bil på fabriken...

Bild
Japp, hämtar den på fdc.
av Gorban
AutoFredrik skrev:BMW i München har ju en grymt utställningshall/experience center bredvid sitt museum. Här fanns massor med nya BMW och MINI i olika modeller och motorer. Men det som också erbjöds där var överlämning av nybil. Vi såg massor med familjer och par som stod och väntade på sin nya bil medan en BMW-representant körde in dem, och hade en genomgång av bilen med kunden. Sjukt fancy :-)-)

Här skulle Volvo kunna köra en studieresa och kolla hur det sköts!
Lite svårt att slå det här:
Bilagor
IMG_1203.JPG
IMG_1203.JPG (68.27 KiB) Visad 510 gånger
av KrilleW
Smokie1996 skrev:Nu har vi hämtat ut bilen. Vi var först i sverige att göra det.(Förutom ett undantag)
Med andra ord näst först :)
av Smokie1996
dozking skrev:Hur går det till? beställer man den tjänsten av sin bilhandlare? kostar det extra?
Jag skickade mail till fdc. Men vet inte hur det kommer att fungera i fortsättningen.
Min ÅF fick betala för det. Det var en häftig grej att göra. Hade fixat resa dit och hotell själv.
Vi blev hämtade vid tåget och körd till hotellet. Dagen efter blev vi hämtade vid hotellet och körd till
Brand experience . Där fick vi veta om volvos säkerhet och ny teknik.
Vi blev hämtade och körd till fdc. Vi fick demo av bilen och sen satte dom på vinterdäck så vi kunde ta oss hem.
Kände sig verkligen som VIP
Blev bjudna på lunch och efter det blev det blå tåget och åka runt i fabriken.
När det var gjort fick vi åka till volvo museum och kolla där.

Har samma bekymmer och liksom lennarte fungerar tr[…]

Swedol har jag iaf köpt billig automatlå[…]

Upgradera baklucka

Hej! Jag är också intresserad av denn[…]