- tor 10 nov 2016, 22:20
Gorban skrev:jg1976 skrev:Idag kom min bil, ingen dyn-förlängning men jag är nöjd ändå!!
Vit metallic, ljus inredning och metal mech!! Den hade visst gjort succe i bilhallen dagarna innan jag hämtade den..
Snyggt men svårt att hålla rent. Jag tillhör väl de få som faktiskt tycker att S90 är snyggare än V90. Bakdelen var lite svår att smälta först men den växer ju mer man tittar på den. Efter att ha haft en V90 en dryg månad nu så tycker jag att formspråket är lite för snällt och jag kan inte helt vänja mig vid bakluckans utseende.
Jag tillhör också fåtalet som föredrar S90. Bättre flyt i linjerna och mycket mera personligt än att köra det som snart blir Sveriges vanligaste taxi, tjänstebil, familjebil och gud vet vad. Även när jag körde VW och BMW valde jag bort kombi så fort jag var klar med barnvagn. Tvättmaskin köper jag så sällan och för prisskillnaden mellan S och V90 kan man få den hemkörd flera gånger om... Men som alltid är smak något personligt och var och en väljer själv vad man trivs med.
Väntar på: S90 D3 Inscription. Teknikpaket, Klimatpaket VOC, Subwoofer
Nuvarande:
BMW 520dA -14
Audi A3 Cabrio -17
Saab 96 2T -62
Tidigare:
VW Golf cab -12
Audi A4 cab -07
VW Passat CC -10
BMW 520 dA -06
Saab 96 -67
Volvo PV -61