- tis 27 sep 2016, 21:15
#1112557
Hej!
Jag har aldrig använd "volvo on call-appen" tidigare. Satt och försökte registrera och logga in i bilen förut. Stannade på steg 3 där den bad mig inaktivera bilens modem för att kunna slutföra det. Gavs även instruktioner för hur man skulle göra detta. Den sa dock att man skulle gå in på My car etc. Fanns dock inget där om internetinställningar som den hänvisade till.
Hittar dock inställningar för internetuppkoppling via bilmodemet på ett annat ställe. Men hjälper inte att bara "bocka ur" det alternativet.
Någon som haft liknande problem eller vet hur man inaktiverar modemet på v90?
Jag har aldrig använd "volvo on call-appen" tidigare. Satt och försökte registrera och logga in i bilen förut. Stannade på steg 3 där den bad mig inaktivera bilens modem för att kunna slutföra det. Gavs även instruktioner för hur man skulle göra detta. Den sa dock att man skulle gå in på My car etc. Fanns dock inget där om internetinställningar som den hänvisade till.
Hittar dock inställningar för internetuppkoppling via bilmodemet på ett annat ställe. Men hjälper inte att bara "bocka ur" det alternativet.
Någon som haft liknande problem eller vet hur man inaktiverar modemet på v90?