Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av V9097
Det dröjde inte länge innan någon gjorde det självklara; att rita en S90CC så snart V90CC sett dagens ljus.

http://www.mestmotor.se/automotorsport/ ... unna-se-ut

Personligen tror jag aldrig denna bil kommer, även att jag verkligen gillar S60CC.
Användarvisningsbild
av Derank
Personligen tycker jag det där ser så förväxt ut, såg en s60 CC inne i hos handlaren för några månader sedan och det såg hemskt ut. BMW har nån sedan modell som ochså ser sådär förväxt ut, typ en jätten jorm bil, ser helskumt ut.
av Schmoyoho
Derank skrev:Personligen tycker jag det där ser så förväxt ut, såg en s60 CC inne i hos handlaren för några månader sedan och det såg hemskt ut. BMW har nån sedan modell som ochså ser sådär förväxt ut, typ en jätten jorm bil, ser helskumt ut.
Typ BMW:s GT-serie? Ser helskumma ut, särskilt 3-serie.
av Exyzäta
Bevisligen finns det ett sug efter denna typen av bilar eftersom det byggs så ni som inte gillar dessa är nog i minoritet. Själv skulle jag gärna ha en S60 cc på uppfarten. Men kombi kan jag inte med, ser lite bonnigt ut med herrgårdsvagn. :wink:
av Lövet
Ser inte klokt ut

Bild

Började med att bilen larmade om låg ba[…]

Koppling föll i golvet

Vanligt fel att slavvylindern vid växell&arin[…]

Volvo V70 årmodell 2000

Provar kanske Corteco och sparar en slant på[…]

Sedan är det så att säkringen klar[…]