- ons 26 aug 2015, 06:54
#999177
Ursäkta om OT, men undrar hur simonhalmstad, kan kalla Volvos nya drivlina för en flopp?
Den har ju fått kalas kritik och priser.
Kör själv den nya D3:an, och den ljusår skönare och snålare än våran D5:a.
En kollega köpte en BMW 520 visserligen något år gammal, men den vibrerade fint på tongång, något som inte min D3:a gör.
Antar att du har läst Vibilägares Rost test?
Med tanke på att du inte har kört Audins motor men ändå bedömer den som bättre tvekar jag?
Jag har iaf läst testet och där beskriver dom att XC90:ins rostskydd skiljer en hel del mot traditionellt rostskydds tänk, Volvo har börjat använda nya produkter och sett att skydda bilen mot rost, men det finns ingen biltillverkare som har använt denna teknik tillräckligt länge för att man skall kunna svara på om den fungerar bra eller ej, en chansning av Volvo kan tyckas, men vi får se... jag tror inte vi kommer se Rostiga XC90 om ett par år, som man reda nu gör med vissa Tyska biltillverkare.
Den har ju fått kalas kritik och priser.
Kör själv den nya D3:an, och den ljusår skönare och snålare än våran D5:a.
En kollega köpte en BMW 520 visserligen något år gammal, men den vibrerade fint på tongång, något som inte min D3:a gör.
Antar att du har läst Vibilägares Rost test?
Med tanke på att du inte har kört Audins motor men ändå bedömer den som bättre tvekar jag?
Jag har iaf läst testet och där beskriver dom att XC90:ins rostskydd skiljer en hel del mot traditionellt rostskydds tänk, Volvo har börjat använda nya produkter och sett att skydda bilen mot rost, men det finns ingen biltillverkare som har använt denna teknik tillräckligt länge för att man skall kunna svara på om den fungerar bra eller ej, en chansning av Volvo kan tyckas, men vi får se... jag tror inte vi kommer se Rostiga XC90 om ett par år, som man reda nu gör med vissa Tyska biltillverkare.
XC60 D3 Classic Aut MY17
V40 D2 Aut MY 16
V40 D2 Aut MY 16