Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej bodensaren
Du kan ringa eller kolla på SAM bilmode eller någon liknande firma. Jag har satt 5st 100W extraljus, Bosch 225, i fronten. Kanske kan du göra en vanlig montering som jag gjort, rostfria stag rostfri plåt bakom nummerskylten för tre ljus(köpt på Uddins). Sen lät jag Berglunds Rostfria göra platta rf järn som jag bockade för 4:e och 5:e ljuset. Sitter fästa i yttersta ljusfästena bakom nummerskyltsfästet. För att 4:e och 5:e ljusen ska sitta stadigt bockade jag även rostfria plattjärn från dessa som sitter i stötfångarens underkant. De rostfria stabiliseringsstagen köpte jag på Laitis. Bilder på min bil med tre ljus finns på forumet, men sedan de togs har jag satt två till.
Det var ju hyggligt att hitta fram extraljushållare på så nära håll åt "xRace50".
RP Glasfiber i Kalix bara 8 mil från Boden !
Denna hållare+ljus sätts väl fast på huven? Blir det inte väldigt tungt så den ramlar i skallen då man öppnar den.
Iofs är det inte mitt problem men undrar bara.
japp den monteras på huven med snabbfästen och jag kan tänka mig man använder snabbkoppling på kablar så hela paketet enkelt lossat om man vill under huven och rota :wink:
Sen att företaget låg "näst gårds" hade jag ingen aning om :D

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]

Däck dimensioner

15 tums 65or har mindre diameter än 17 tums 4[…]