- mån 22 okt 2007, 21:58
#142926
Ja, nu är det så att jag nyss ställt in tändningen på 240n och efter det gick den fint och mjukt, före det så hoppade den fram utav bara f*n.
Sen i lördags så körde jag ganska mycket på kvällen. Sen igår då jag skulle träna så hosta den lite och vibrerade mycket så jag ställde tändningen igen och den hade sänkts från 10 till 5 grader. Men den rycker fortfarande. Hela bilen vibrerar dessutom. Man kan ju tro att kardan sitter löst!
Jag våldkörde inte eller nåt på lördagen, enda som jag gjorde var att jag låg på ca 150 km/h på motorvägen på väg hem 4 på morgon. Dan efter var den störd.
Brytare, rotor, kondensator och fördelarlock byttes i juni. Öpnnade på det och trodde det var nå fukt som spökade men det var torrt.
Någon som har nån teori?
Sen i lördags så körde jag ganska mycket på kvällen. Sen igår då jag skulle träna så hosta den lite och vibrerade mycket så jag ställde tändningen igen och den hade sänkts från 10 till 5 grader. Men den rycker fortfarande. Hela bilen vibrerar dessutom. Man kan ju tro att kardan sitter löst!
Jag våldkörde inte eller nåt på lördagen, enda som jag gjorde var att jag låg på ca 150 km/h på motorvägen på väg hem 4 på morgon. Dan efter var den störd.
Brytare, rotor, kondensator och fördelarlock byttes i juni. Öpnnade på det och trodde det var nå fukt som spökade men det var torrt.
Någon som har nån teori?
244 -84 B21A M45
Spacerplattor och jalusiefästen köpes. PM:a om du har.
Spacerplattor och jalusiefästen köpes. PM:a om du har.