- tis 10 okt 2006, 10:26
Har skaffat ett par begganade Bosch Big Knick som jag har kopplat in. Mitt första försök var helt enkelt att dra relät med glödspännignen till det befintliga helljuset men det fungerade inget vidare då ljuset fastnar ibland. Hittar inga konsitga backspännignar när det fastnat men de fastnar likförbannat. Det vanliga H4 heljuset slocknar men extraljusen lyser trots att det inte finns nån spänning över relät. Slår man till relät så släpper det.
Fungerar jätte bra men fastnar 1 ggr på 50ggr.
Alstå söker jag den ultimata lösnignen och vill koppla extraljus relät parralellt med det befintliga heljusrelät men! vart sitter det? har letat men hittar inget. Eventuellt drar jag kabel från omkopplaren i kupén istället.
Var finns helljusrelät eller reläerna?. Har taffsat på reläboxen under huven men det verkar inte sitta där.
Fungerar jätte bra men fastnar 1 ggr på 50ggr.
Alstå söker jag den ultimata lösnignen och vill koppla extraljus relät parralellt med det befintliga heljusrelät men! vart sitter det? har letat men hittar inget. Eventuellt drar jag kabel från omkopplaren i kupén istället.
Var finns helljusrelät eller reläerna?. Har taffsat på reläboxen under huven men det verkar inte sitta där.