Ja vad menar jag med frågan "är alla amatörer här" :shock: retade tydligen några där, men min uppfattning av detta forum är att det är alldeles för många som svarar på frågor som antagligen TROR eller har nån kompis som har sagt och som egentligen inte har en aning om vad dom snackar om

tyvärr

jag själv försöker bara att svara på sånt jag VET är rätt och det är väl det man som frågeställare vill att dom som svarar ska göra eller hur, så att man kan komma vidare med sitt problem och inte behöva hålla på att skruva en massa i onödan och kanske tillockmed göra problemet större :shock: jag har själv bara ställt en fråga på detta forum tror jag och på den fick jag bara en massa flummiga svar som inte hjälpte mej ett dugg. Jag är själv med i en klubb där man ALLTID får korrekta svar och det snabbt dessutom :) Om man dessutom tittar på vilka som svarar ofta (har många inlägg här) så kommer man dessutom snart fram till att det är dom som oftast tror och ger en massa flummiga svar, ursäkta men jag trodde att detta forum var till för att hjälpa varandra och inte ett chattforum där man sitter och snackar en massa skit :evil: Jag tänker iallafall försöka att svara så seriöst som möjligt även i fortsättningen och hoppas att alla andra också gör det, för då kan det ju bli lite nytta med frågor och svar och visst det finns många som redan gör det :) men det kan alltid bli bättre

Hoppas att detta svar kan reda ut varför jag blir lite irriterad ibland men jag menar inte att såra någon utan vill bara att vi försöker att hålla oss till saken :shock:
vetten