Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
då vibbar det never again om jag ine är säker på oljan hehe men jaja mina föräldrar såg min 240 häromdagen..och nu kör man 740 gle haha :P så tyckte de om min 240 så fick en fin 740 gle med elhissar och c-lås :) ska pröjsa hälften (5000kr) :)
Användarvisningsbild
av Nexus
Sweeman skrev:då vibbar det never again om jag ine är säker på oljan hehe men jaja mina föräldrar såg min 240 häromdagen..och nu kör man 740 gle haha :P så tyckte de om min 240 så fick en fin 740 gle med elhissar och c-lås :) ska pröjsa hälften (5000kr) :)
Trevligt med 740 :D men vad händer med gröna faran nu :(
Användarvisningsbild
av Pliind
blir såld tyvärr :( förmodlingen som v8 objekt.... så blir att sälja han för så mycket som möjligt.. ska iaf se om man kan sälja bort min 52mm varvräknare + 2 st 52mm klockor å övre stereofack+nedre förvaringsfack så man kan köpa 740 saker hehe :P
av Volvo_Islander
Du har inte funderat att sälja sjuförtin då och lägga pengarna på din gröna pärla? (R)
Användarvisningsbild
av Pliind
hell no :P denna 740in är i nästintill nyskick :) denna kan man lita på iallafall :P
Användarvisningsbild
av Nexus
Sweeman skrev:hell no :P denna 740in är i nästintill nyskick :) denna kan man lita på iallafall :P
Men kan man lita på föraren av 740 in :wink: :wink: :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
jaa nu kan man det ja :P
Användarvisningsbild
av Nexus
Sweeman skrev:jaa nu kan man det ja :P
740 är ju ett steg närmare gubbvärlden
Vill du vara riktigt manlig om några år så köp en av volvos R-modeller :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Pliind
jaja ;) men när jag är klar så kommer det inte va nån gübb bil av denna inte ;) extraljusen ska monteras bakom grillen, ska tona rutor med 4%ljus genomsläpp, sätta på vita blinkers slänga in mina fyra 10" och två 6x9or.. sätta in dimljus..sätta på en streamer fram..och ev sänkningsats då är jag nöjd med han iaf :P å kommer inte ha nån gubbstatus :P
Användarvisningsbild
av Nexus
Sweeman skrev:jaja ;) men när jag är klar så kommer det inte va nån gübb bil av denna inte ;) extraljusen ska monteras bakom grillen, ska tona rutor med 4%ljus genomsläpp, sätta på vita blinkers slänga in mina fyra 10" och två 6x9or.. sätta in dimljus..sätta på en streamer fram..och ev sänkningsats då är jag nöjd med han iaf :P å kommer inte ha nån gubbstatus :P
får vi lite bilder före och efter???
DRL problem

Hej tack för svar. Hur menar du, att det &au[…]

Dom uppdaterar inte per automatik på dessa[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Om du hittar dessa navkapslar från 240 s&ari[…]

Den "vanliga" facelift-grillen har kroma[…]