av Volvo264GLE - mån 12 dec 2011, 14:19
- mån 12 dec 2011, 14:19
#597155
Den där induktiva givaren är ju jättesvår att lossa! Den sitter ju med skruv som man inte kommer åt utan att lossa sprängkåpan, eller har jag sett fel när jag kikade ned mellan torpedvägg och motor? :roll:
Säkringarna är kvadruppelkollade och uppmätta så det är inget fel i säkringspanelen/säkringarna. Mätte upp spridarna när jag ändå höll på och de visade 16 Ohm vilket är helt korrekt :) (dock kanske fel ände att börja i)
Tändningslåset har jag misstänkt men måste isåfall skaffa fram ett.. vilket inte borde vara så svårt..
Felkodsdosan ger inga blinkningar överhuvudtaget :shock:
Hmm, kan det vara nått juckel med kamremmen?
Säkringarna är kvadruppelkollade och uppmätta så det är inget fel i säkringspanelen/säkringarna. Mätte upp spridarna när jag ändå höll på och de visade 16 Ohm vilket är helt korrekt :) (dock kanske fel ände att börja i)
Tändningslåset har jag misstänkt men måste isåfall skaffa fram ett.. vilket inte borde vara så svårt..
Felkodsdosan ger inga blinkningar överhuvudtaget :shock:
Hmm, kan det vara nått juckel med kamremmen?
Bilar jag har nu: Volvo 264 GLE -79 ' 245 GL -84 ' 244 GLT -84, 245 GL -87 ' 244 GLT -88 ' 245 GLT -91
Sålda/skrotade: 244 GL Blackline -88 ' 245 GL -88 ' 244 GL -90 ' 244 GL -88
Sålda/skrotade: 244 GL Blackline -88 ' 245 GL -88 ' 244 GL -90 ' 244 GL -88