Moderator: Moderatorer
eccy243 skrev:På torpedväggen, högt upp på vänster sida.Beror på årsmodell.
anp skrev:utsida eller insida? jag antar väl att det ska sitta på utsidan.eccy243 skrev:På torpedväggen, högt upp på vänster sida.Beror på årsmodell.
Under golvet Vänster bak vid bränslepumpen på -90 ex,vis.
Ren gissning är att det flyttades dit då diagnosuttaget placerades bakom Vänster fjäderbenstorn. -88?
Dirigo skrev:Menar du filtret så är det utsidan, d.v.s under golvet som filtret är placerat på.anp skrev:utsida eller insida? jag antar väl att det ska sitta på utsidan.eccy243 skrev:På torpedväggen, högt upp på vänster sida.Beror på årsmodell.
Ren gissning är att det flyttades dit då diagnosuttaget placerades bakom Vänster fjäderbenstorn. -88?
anp skrev:långt bak på vänster (typ bakom vänster bakdörr) sida under golver nära bensinpumpen right ? ;) ska fara å kika på de dära senare då, för bilen står några mil här ifrånDirigo skrev:Menar du filtret så är det utsidan, d.v.s under golvet som filtret är placerat på.anp skrev:Beror på årsmodell.utsida eller insida? jag antar väl att det ska sitta på utsidan.
Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]