Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av PWE
Hejsan! Jag tror att du skall ha vdo efter läst din länksida. Efter att funderat lite så var det vdo vill jag minnas, men det var blanka versionen o jag har matt på min bil därför valde jag att inte montera in det av estetiska skäl. När jag har tid skall jag leta i vinden o ge dej artikelnummer så kan du själv kolla upp. Anbelagar priset så blir det inte fantasipris. Skickas dock ej. Mvh Pwe
Användarvisningsbild
av Intimitzy
PWE skrev:Hejsan! Jag tror att du skall ha vdo efter läst din länksida. Efter att funderat lite så var det vdo vill jag minnas, men det var blanka versionen o jag har matt på min bil därför valde jag att inte montera in det av estetiska skäl. När jag har tid skall jag leta i vinden o ge dej artikelnummer så kan du själv kolla upp. Anbelagar priset så blir det inte fantasipris. Skickas dock ej. Mvh Pwe
Okej så om jag förstått ditt inlägg rätt så har du en som skulle kunna passa och som du kan sälja till mig.
Du sa du inte vill skicka den, var kan denna hämtas sådana fall? ;-//
av PWE
Hejsan! Hittade varvräknaren... Tyvärr såg jag att det är yazaki med artikelnr.
1129337-0. Baksidan 4 cyl. 1259945 IMP. Ledsen för felinformationen! Det var så länge sedan att jag glömt varför jag inte kunde sätta in det o svaret är ju fel mätare till årsmodellen. Mvh Pwe
Låscylinder

Nycklarna som jag har går till tändning[…]

Bensinpump till B27A 1978?

Min erfarenhet av Volvo är att man ibland h[…]

ljudet av ett dött batteri?

Stämmer att det var så jag gjorde. Me[…]

Jordpunkt V70-12

Det var bilens manual jag menade. Se bild. Den har[…]