Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hejsan

Forlaat mit darlige sprog / jeg er dansker og praater inte svensk - haaber det gaar alligevel.

I fredags knakkede/hoppede af kamremmen paa min 440 2,0 fra 1994. Den har samlet gaaet 5.700 mil. Bilen har vaeret min mormors.

Kamremmen blev skiftet paa autoriseret vaerksted i 2003, da bilen hat gaat 3.200 mil - hva pokker er nu det for noget... :?: :(

Har nogen hort om sadan noget for.. :?:
Jeg er meget forundret.

Mit sporgsmaal er,
Hvor meget tror I der skal skiftes i motoren :?:

Jeg er godt nok aergelig - det er sadan en fin bil, der ikke har koert saa langt og meget paen og velholdt. Ov, ov, ov :( :roll: :cry: (tastaturet vil ikke skrive det rigtige bogstav...)

Mvh Jacob Kjaerhus
Valby, Danmark
Jacob - dk skrev:Hejsan

Forlaat mit darlige sprog / jeg er dansker og praater inte svensk - haaber det gaar alligevel.

I fredags knakkede/hoppede af kamremmen paa min 440 2,0 fra 1994. Den har samlet gaaet 5.700 mil. Bilen har vaeret min mormors.

Kamremmen blev skiftet paa autoriseret vaerksted i 2003, da bilen hat gaat 3.200 mil - hva pokker er nu det for noget... :?: :(

Har nogen hort om sadan noget for.. :?:
Jeg er meget forundret.

Mit sporgsmaal er,
Hvor meget tror I der skal skiftes i motoren :?:

Jeg er godt nok aergelig - det er sadan en fin bil, der ikke har koert saa langt og meget paen og velholdt. Ov, ov, ov :( :roll: :cry: (tastaturet vil ikke skrive det rigtige bogstav...)

Mvh Jacob Kjaerhus
Valby, Danmark
Förmodligen behöver man byta hela toppen och det är förmodligen billigare än att reparera den befintliga, den är förmodligen helt förstörd

Jag är osäker på detta men det finns liknande trådar om detta om du söker.
av Cicaro
Håller med föregående talare, men som sagt var, allt beror på hur mycket som slagits sönder

Det händer att kabelstammen som går til[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Tagit mig 2 dagar på taket nu när det v[…]

Om man ändå ska byta skivan, skär […]

Tänkte mest på att det var något […]