- mån 07 maj 2012, 00:08
Jag såg en anteckning om att SE modellen hade/har en hel massa tilläggsutrustning som vanliga 240 ej har, som tex elektriska fönsterhissar. På samma ställe nämns även luftkonditionering/klimatanläggning.
Kan det vara så att jag har nån form av tidig luftkonditionering/klimatanläggning i min 240 SE utan att veta av det? Den höll sig konstigt sval under hela sommaren. Fläktremmen drar ett extra hjul som det brukar vara om man har dylik anläggning, det finns dock inga AC knappar inne i bilen.
Har alla SE detta, hur kan jag kolla om min SE har det? Den kissar ej på sig...
Den har även nymodigheter som lambda och den nya typen av säkringar. Uppvärmning i backspeglarna som är elstyrda.
Kan det vara så att jag har nån form av tidig luftkonditionering/klimatanläggning i min 240 SE utan att veta av det? Den höll sig konstigt sval under hela sommaren. Fläktremmen drar ett extra hjul som det brukar vara om man har dylik anläggning, det finns dock inga AC knappar inne i bilen.
Har alla SE detta, hur kan jag kolla om min SE har det? Den kissar ej på sig...
Den har även nymodigheter som lambda och den nya typen av säkringar. Uppvärmning i backspeglarna som är elstyrda.
Renault 8 > Renault 12 > Opel Record Caravan > Datsun/Nissan Vanette > Opel Kadett > Mazda 626 > Ford Mondeo > Ford Mondeo > Volvo 460