Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av joakim1992
Tjena har precis skaffat mig en volvo245a års 90 jättefin knappt någon rosta alls verken undertill eller dörrar osv och det lilla som finns ska fixas. skattad och bes tills maj hur mycket kan man sälja en sådan bil för? gått 273XX mil motorn läcker ingen olja elr något.
Mvh joakim
av Rådlös
En undran bara, varför skall du sälja den om den är så bra? :???:

Det finns inga tabellvärden för en så gammal bil. Du får helt enkelt utgå ifrån vad du har betalt för den och försöka göra affär av det.
Användarvisningsbild
av tobberebel
Hasse63 skrev:saker och ting är värda så mycket som köparen är villig att betala.
Är den riktigt fint skick och rostfri kan du lägga ut den för C:a 20 sen säljer du den för runt 15 tusen =) så har du tjänat en fin hacka ;) ser 240 på blocket å dom är uppåt 20 tusen

:lol:
av joakim1992
okej jo för har inte råda att ha flera bilar och vill inte riskera att köra i med den i vinter. okej jaa den e näst in till rostfri när jag e klar med då kommer den va det:D
Användarvisningsbild
av tobberebel
joakim1992 skrev:okej jo för har inte råda att ha flera bilar och vill inte riskera att köra i med den i vinter. okej jaa den e näst in till rostfri när jag e klar med då kommer den va det:D

prova så får du se men försök tjäna på affären ;D om du köpt den för 10 sälj den för 1200 eller mer om det går :lol:
Felkod

Hej alla. Nybliven v70 97 ägare. Lambda lampa[…]

Jag använder Sensus navigation hela tiden. Ba[…]

Bensinpump till B27A 1978?

Min verkmästare säger att 3517422 ä[…]

nackdelar med Running Boards

Dom är mer snygga en användbara tycker j[…]