Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av betterlead
Ser ni Aston Martin-look-a-like-gapet? Det blir till att försöka fixa en mindre reg-skylt, om det ens går. Standardstorleken skymmer ju de sköna konturerna.
Bild
Användarvisningsbild
av mstrandbo
Åja, jeg ser den.. Trodde det bildet var photoshoppet, men når jeg sammenlignet med bilen min, så er det jo ikke det. Må få mindre skilt!
Användarvisningsbild
av SoKn
Jepp, det var en av de första (snygga)detaljerna jag lade märke till när jag såg V40 första gången. :D
Användarvisningsbild
av crumpets
Det finns ingen anledning till att någon på hela planeten skulle vilja se ut som en Geely. Inte ens Geely själva vill egentligen låtsas om att de är Geely.
Användarvisningsbild
av Guru
sweborn skrev:De vände dock grillen åt fel håll. Kanske en Geely?
Geely? Hur tänkte du nu? Eller menar du att Geely är bra på att göra dåliga kopior?
Användarvisningsbild
av betterlead
sweborn skrev:De vände dock grillen åt fel håll. Kanske en Geely?
Njae, jag menar den undre grillen - eller luftintaget, om det är ett sådant...
Inte alls upp och ned.
Användarvisningsbild
av tedsvensson
betterlead skrev:Ser ni Aston Martin-look-a-like-gapet? Det blir till att försöka fixa en mindre reg-skylt, om det ens går. Standardstorleken skymmer ju de sköna konturerna.
Bild
Ha. Det har jag inte ens lagt märke till förrän jag såg ditt inlägg! Tack för att du upplyste mig... :(
Men visst har du rätt i det. Mindre skylt undrar jag om det ens går. Kanske lika bra att skruva av den främre skylten :)

EDIT: Nej det går inte att få mindre skylt: "Du kan inte välja storlek på registreringsskyltar utan du får den modell och storlek som är avsedd för ditt fordon" http://www.transportstyrelsen.se/Vag/Fo ... och-bevis/
Användarvisningsbild
av betterlead
Tack för länken.
Stelbent och tråkigt. Jag menar inte för att det är jätteviktigt för just mig, men för någon annan kanske det är.
Har svårt att förstå anledningen till denna regel...
Volvo VIDA till Android?

Hej Är det någon som har VIDA på […]

Dra ut dom bara vid demo ,vid mont,tryck i dam bar[…]

Kan man rengöra skenorna utan att ta bort sto[…]

Chippning av 940ltt 1996

Är chipp från dann westfelt. Tänk[…]