Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag undrar när min r-design kommer till ÅF. Tyvärr har man inget besked att lämna, förhoppningsvis händer det något då tillverminingen börjar v 46.
Användarvisningsbild
av mobe
kilono skrev:Jag undrar när min r-design kommer till ÅF. Tyvärr har man inget besked att lämna, förhoppningsvis händer det något då tillverminingen börjar v 46.
Har du inte fått beräknad leveransvecka? och när beställde du?

Jag beställde 16:e okt och fick först beräknad leverans V.5 men ändrades till V.7 i fredags :cry:

Jag tycker det borde det finnas exemplar hos ÅF innan den vanliga produktionen sätter igång
Beställde 8 oktober men har inte fått något leveransbesked, men säljaren trodde omkring jul.
mobe skrev: Jag tycker det borde det finnas exemplar hos ÅF innan den vanliga produktionen sätter igång
Det ska du inte vara helt säker på.. Jag hämtade ut min pärla veckan innan den hade premiär hos handlarna.. 8)
Bild

Livsfarligt snygg den här... :-O) Väntar med spänning tills jag ser den ute på gatorna.
Ja den där CC-versionen är grymt snygg. Hade man vetat om den när man beställde hade det garanterat blivit en sån.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Varningen om åldrat bränsle kommer n&[…]

Volvo VIDA till Android?

Hej Är det någon som har VIDA på […]

Dra ut dom bara vid demo ,vid mont,tryck i dam bar[…]

Kan man rengöra skenorna utan att ta bort sto[…]