Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ni som har köpt nya volvo v 40 hur mycket lyckades ni pruta priset med ?
Vad köpte ni för modell och vad skulle den kosta och vad fick ni betala ?

Vad kan man tänka ska vara ok i procent att pruta ?

Hur länge fick ni vänta på innan ni fick eran bil ?

Vad ska man tänka på när man beställer som man inte kan efterbeställa ?
Finns fortfarande bilar hos vissa handlare för omgående leverans.
Skrev papper på en T3, Momentum o intropaketet för 239 900. Inte värt att pruta ens. Men det finns inte många kvar.
Problemet är att man inte får välja färg. Mig gör det inget då jag ville ha den klarröd.
Priset är äckligt lågt o värt att leta efter på de lokala ÅF hemsidor.
Senast redigerad av 1 Provocative, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Guligan
Provocative >> Skicka gärna länk till dessa hemsidor. För 139 900 är i allafall jag köpsugen. 8)
Användarvisningsbild
av Funk
Hade du lyckats med det priset så är det rena lottovinsten. för mig skulle en likadan kosta 220800:- (med vinterhjul) och då har vi rabatt på ca. 12% redan. Kort sagt så tror jag inte du lyckats få köpt en bil till 100.000:- under listpriset, upp till bevis..

/Thomas
Användarvisningsbild
av opA
Provocative skrev:Finns fortfarande bilar hos vissa handlare för omgående leverans.
Skrev papper på en T3, Momentum o intropaketet för 139 900. Inte värt att pruta ens. Men det finns inte många kvar.
Problemet är att man inte får välja färg. Mig gör det inget då jag ville ha den klarröd.
Priset är äckligt lågt o värt att leta efter på de lokala ÅF hemsidor.
+ moms antar jag du menar då :)
Användarvisningsbild
av Avuriel
Min D2 Momentum
Teknikpaket premium, Intropaket, Tonade rutor, Högt lastgolv, P-Värmare, Eluppvärmd framruta, Park Pilot med sensorer runt om, Panoramaglastak, Vinterhjul (Matres 205/55 R16), Stänkskydd fram/bak, Sportspoiler, Auto avbländbar backspegel.

Tror jag fick med allt, Men denna fick jag ner priset till 318400. Privatköp. Kontant
Hoppsan så fel det blir om man inte läser det man skriver. Priset var 239 900. Har ändrat det nu. Men fortfarande så billigt att prutning inte var aktuellt.
Har tyvärr inga länkar utan satt själv o letade på lokala handlare. Med lokal så hittade jag min i Borås som ligger 20mil bort. Ska hämta den så fort vi får loss pengarna. Bör bli nästa helg.
Funk skrev:Hade du lyckats med det priset så är det rena lottovinsten. för mig skulle en likadan kosta 220800:- (med vinterhjul) och då har vi rabatt på ca. 12% redan.
/Thomas
12 % är det vad man kan satsa på att få på priset är det vad alla känner är möjligt eller hur många procent har ni fått ?
Köper du bilen som privatperson är det inte lätt att få 12%. Möjligtvis om du tar en bil de har i lager.

Varningen om åldrat bränsle kommer n&[…]

Volvo VIDA till Android?

Hej Är det någon som har VIDA på […]

Dra ut dom bara vid demo ,vid mont,tryck i dam bar[…]

Kan man rengöra skenorna utan att ta bort sto[…]