Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej!

Skapar en tråd där vi som har fått våra V40 MY13 levererade kan dela med oss av våra erfarenheter..
Senast redigerad av 1 Mawa71, redigerad totalt 0 gånger.
Vi hämtade ut vår skönhet, en D2 Momentum Biarritz blå Nu på eftermiddagen. Bilen går som en dröm! 8)
Vi har bara hunnit köra 7mil så jag har inte jättemycket att rapportera men kan väl ändå säga att den än så länge levererar mer än vad vi förväntat oss...

Favoritdetaljerna hittills: färgen (grymt snygg tillsammans med bildens linjespel), 18" fälgarna, det automatiska helljuset, stolarna, hur tyst bilen går och, såklart, blickarna när man glider förbi i stadens första levererade V40... :-)-)

Återkommer imorgon!
Mawa71,

Grattis till bilen! Kul att du gillar den. Du får återkomma med en mer utförlig rapport...

Du valde Premium sound till bilen va?
Låter PS till V40:n bra eller?

/R
ricopet skrev:Mawa71,
/R
Det undra jag också då jag ska beställa bil denna vecka och är i valet och kvalet.
Men egentligen är det för tidigt att avgöra ljudet då högtalarna måste ges ett antal timmar (spelas in) innan de släpper.
Konupphängningarna är lite styva i början och mjuknar med tiden och ljudet förändras.
McDonald skrev:
ricopet skrev:Mawa71,
/R
Det undra jag också då jag ska beställa bil denna vecka och är i valet och kvalet.
Men egentligen är det för tidigt att avgöra ljudet då högtalarna måste ges ett antal timmar (spelas in) innan de släpper.
Konupphängningarna är lite styva i början och mjuknar med tiden och ljudet förändras.
Det var ett inlägg som jag gillar. Nu har jag inte hunnit köra så mycket men ljudet var inte något som imponerade direkt... Ska se om jag kan göra några ytterligare inställningar men annars hoppas jag nog att ljudet förändras (till det bättre) :???: Inte för att ljudet är dåligt, men det levererar inte som jag förväntat mig (än så länge)
Senast redigerad av 1 Mawa71, redigerad totalt 0 gånger.
Mawa71 skrev:Vi hämtade ut vår skönhet, en D2 Momentum Biarritz blå Nu på eftermiddagen. Bilen går som en dröm! 8)
Vi har bara hunnit köra 7mil så jag har inte jättemycket att rapportera men kan väl ändå säga att den än så länge levererar mer än vad vi förväntat oss...

Favoritdetaljerna hittills: färgen (grymt snygg tillsammans med bildens linjespel), 18" fälgarna, det automatiska helljuset, stolarna, hur tyst bilen går och, såklart, blickarna när man glider förbi i stadens första levererade V40... :-)-)

Återkommer imorgon!
Grattis till nya bilen!!! Förstår att du är nöjd... Väntar med spänning på vidare rapport.
LOTEZ skrev:BILDER! :D
Meh.. Hur lägger jag upp bilder här då??? ?:-/
Har ändrat min visningsbild till en miniatyr på pärlan men mer än så vet jag inte...?
Nu har jag precis varit hos handlaren och hämtat ut min Nya Pingla! D2 Momentum Raw Copper!
Ska ut och åka mer nu, återkommer inom kort med mer info och BILDER!! :P WHOO HOO!

Så grymt mycket mer och bättre än mina förväntningar!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Oki, men 70 mil är det ju inte mån[…]

230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter und[…]

Öppnar denna tråd för att stä[…]

På hur många bilar sitter det samma t&[…]