Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Dengroth
Hej hej,

ÄR det bara T4awd som har denna texten i backspegeln eller har alla det ? :D :D :D
IMG_0361.JPG
IMG_0361.JPG (1.78 MiB) Visad 601 gånger
Användarvisningsbild
av Micce1980
En efterhandskonstruktion

EDIT: Jaha, så det var inte en fråga utan en vilja att "ironiskt" visa upp, nu förstår jag när jag såg ditt inlägg i en annan tråd. http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 3#p1030623
av mattiasv60
"Objects in mirror are losing" ??? Vad vill man säga med det?

På US-specade bilar (bla Saab) fanns en liknande text som sa att " objects in mirror may be closer than they appear" eller liknande. En varning för att man hade konvexa /vidvinkelspeglar.
Användarvisningsbild
av joel80
mattiasv60 skrev:"Objects in mirror are losing" ??? Vad vill man säga med det?
Att man kör ifrån dom såklart.. Dom bakom förlorar! Du vinner!
Användarvisningsbild
av joel80
Eller min D5 TE. :D

Fast jag kör säkert i pure-läget.. så då är du kanske safe, men akta dig så jag inte slår om i Power! ;)
av Dengroth
det finns väldigt mycket på vägarna man borde bli frånåkt av inklusive din D5. Sen beror det lite på piloten i monsterkärran och en del bilar som tillomed en klant kan köra ifrån en i...

Men lite kul är T4 AWD och med god vilja och medvind kan man se hel del bilar tillsammans med texten i bakspegeln. framför allt när inte greppet är idealt ute :)
Visa din semesterbil(d)

Fin dag på sjön idag. Nästan tre v[…]

Hej Jag har en vän som har köpt en xc9[…]

Service Peugeot 107 2007

Hur skulle du säg att den övergripande k[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Har du larm i bilen?