Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
Jag har förstått det som att det inte finns något, och man kan inte beställa något 12v uttag till baksätet, stämmer det?

Någon som monterat något uttag själv?
Användarvisningsbild
av EjS
MartinS skrev:Jag har förstått det som att det inte finns något, och man kan inte beställa något 12v uttag till baksätet, stämmer det?

Jag köpte en inverter-jävel (300 W) med 230 VAC och mängder med usb uttag. Fick verkstaden att installera den dock - ingen aning hur de fick tag i 12V.
Användarvisningsbild
av EjS
Ja den är smart. Vänta och se om ni är i behov för integrerad av nån slag eller om en extra sladd gör jobben.
Användarvisningsbild
av joel80
EjS skrev:
MartinS skrev:Jag har förstått det som att det inte finns något, och man kan inte beställa något 12v uttag till baksätet, stämmer det?

Jag köpte en inverter-jävel (300 W) med 230 VAC och mängder med usb uttag. Fick verkstaden att installera den dock - ingen aning hur de fick tag i 12V.
Köpte du en med ren sinusvåg så man kan ladda datorer och sånt? Var köpte du den och vad fick du betala för en sån? :)
Användarvisningsbild
av Perra83
Brorsan hade oxå en inverter i sin gamla Renault som Volvohandlaren installerade. Sen hade han en lång skarvsladd med belysning mm. om ha fick problem när det va mörkt ute el nått.
Användarvisningsbild
av EjS
joel80 skrev:
EjS skrev:

Köpte du en med ren sinusvåg så man kan ladda datorer och sånt? Var köpte du den och vad fick du betala för en sån? :)
Det var den här:
http://elektronik-lavpris.dk/p131709/wt ... ren-sinus/

Hej Jag har en vän som har köpt en xc9[…]

Service Peugeot 107 2007

Hur skulle du säg att den övergripande k[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Har du larm i bilen?

Ja, det är helt sagolikt vad folk verkar leva[…]