Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Doffen
Nå som mørket kommer her i Nord-Norge så legger jeg merke til at girspaken ikke har lys når det er mørkt.

Det lyser i spaken så lenge dag belysningen i bilen er aktiv, men så snart man kjører igjennom en tunell eller at det blir mørkt, så lysene i bilen går i "nattmodus" så forsvinner lysen i spaken, er bare ett lite glød igjen som gjør ingenting til gangs.

Nytter ikke å vri på dimmehjulet, har ingen innvirkning på belysningen i spaken.

Andre som har lagt merke til dette?
Användarvisningsbild
av Snowie
Doffen skrev:Nå som mørket kommer her i Nord-Norge så legger jeg merke til at girspaken ikke har lys når det er mørkt.

Det lyser i spaken så lenge dag belysningen i bilen er aktiv, men så snart man kjører igjennom en tunell eller at det blir mørkt, så lysene i bilen går i "nattmodus" så forsvinner lysen i spaken, er bare ett lite glød igjen som gjør ingenting til gangs.

Nytter ikke å vri på dimmehjulet, har ingen innvirkning på belysningen i spaken.

Andre som har lagt merke til dette?

Min lyser konstant även när det är mörkt ute, dock har jag för mig att det dämpas lite för att inte blända.
Men det syns definitivt att det lyser å det speciellt i tunnlar / på kvällen.

Stort tack igen för den här genomgå[…]

Inga felkoder som kommer? Kolla så inte […]

Internet I bilen

Ursäkta min ovetskap men är det standa[…]

Sommarvaxning av pärlan. IMG_0598.jpeg […]