Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av HeavyMetal
Tänkte på om det inte finns aux kontakt på HP stereon fast det tydligt står i kontraktet att den finns, kan dom missat den tro?
Inte för att jag använder den då jag mest kör BT men hade varit gott för min son att koppla in auxen när han sitter i baksätet.
Användarvisningsbild
av crumpets
Jag har då aldrig sett ett aux-uttag i min i alla fall. Bara USB i armstödet. Men har du telefon borde du kunna använda USB-kabeln som auxkabel.
av Twendor
Det finns ingen på Premium Sound heller.
Selv om det står at det skal finnes.
Men det finnes i flere andre modeller enn V40, har hatt det på XC60, og det var faktisk på min nye my15 også.
Mvh Twendor
av Tjocken
På min V40 så hade jag aux, USB och cigg uttag i armstödet fram. Nu på min V60 har jag enbart USB. Tycker det är konstigt, ni ser ju att min V40 va betydligt sämre utrustad. När ska det finnas och när ska det inte finnas liksom? Tyckte främst att dubbla cigg uttag va riktigt skönt.
Användarvisningsbild
av crumpets
När jag tänker efter hade jag AUX i en hyrbil jag hade. En kinetic var det nog. Minsta stereon. Kan det vara så att man får uttag för det om det saknas bluetoothstreaming bara?
Tjocken skrev:På min V40 så hade jag aux, USB och cigg uttag i armstödet fram. Nu på min V60 har jag enbart USB. Tycker det är konstigt, ni ser ju att min V40 va betydligt sämre utrustad. När ska det finnas och när ska det inte finnas liksom? Tyckte främst att dubbla cigg uttag va riktigt skönt.
Ja, dubbla cigg uttag har jag men ingen aux. Men kan ju vara så som någon nämnde att den är borttagen på HP och PS stereon på nyare modeller av V40.

Min ligger still mitt emellan som den ska vid va[…]

Stort tack igen för den här genomgå[…]

Inga felkoder som kommer? Kolla så inte […]

Internet I bilen

Ursäkta min ovetskap men är det standa[…]