Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av waiko
Hej
Undrar ifall det är nån som vet ifall volvo har haft liknande kampanjer som de har nu när man finasierar sitt köp via volvo finans. Har för mig att de hagäde samma förra året? Med fri service mm i tre år. Det låter ju som ett bra erbjudande? Nån som vet
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Tänk på att skriva en beskrivande rubrik
Användarvisningsbild
av ErikV40
Med Volvo Inclusive Billån får du:

Finansiering med Volvo Billån.
Inga avi- eller uppläggningsavgifter.
Kampanj! Fri försäkring hos Volvia, samtliga Volvo modellår MY14, exkl XC90.
Kampanj! Fri service i 3 år/4500 mil, samtliga Volvo modellår MY14, exkl XC90.
Kampanj! Fri service i 3 år/4500 mil, samtliga Volvo modellår MY15 t.o.m. 31/8.
Volvofinans Låneskydd kostnadsfritt i 3 månader.
Volvokort laddat med 450 kr och 25 öre extra drivmedelsrabatt i 3 månader utöver inclusivepaketets rabatt på 15 öre/l på diesel och 10 öre/l på bensin och etanol. Gäller på Tanka och OKQ8:s bemannade stationer och privatpersoner som köper en ny Volvo.
Högsta Volvokortsbonus

Villkoren är extra förmånliga och istället för en massa olika fakturor får du alla kostnader på en faktura. Tankar du dessutom med Volvokort får du även drivmedelskostnaden på den gemensamma fakturan. Givetvis slipper du både uppläggningsavgift och aviavgifter när du väljer Volvo Inclusive Billån.

Volvo Inclusive Billån tecknas med en avtalstid om minst 3 år, vilket också är förmånernas giltighetstid.
av waiko
Japp det har jag sett på volvos hemsida. Rätt ok erbjudande. Men det jag är lite nyfiken på är om de hade detta eller liknande erbjudande flrra sommaren? De brukar ju öven komma med erbjuande framåt vintern att man får med vintersulor tex.
av spelkvist
Måste även lägga till att det är fri försäkring via volvia även för 2015 årsmodell till o med 31/8 om man beställer en ny, genom volvo finnans inclusive avtal.

Fick själv de erbjudandet när jag beställde min för ett par veckor sen + servicen också såklart.
Användarvisningsbild
av ErikV40
Vad det gäller vinterdäck brukar det vara handlaren själv som har de erbjudandena. Jag fick vinter däck med min V40 om jag beställde innan 7 april.

Min ligger still mitt emellan som den ska vid va[…]

Stort tack igen för den här genomgå[…]

Inga felkoder som kommer? Kolla så inte […]

Internet I bilen

Ursäkta min ovetskap men är det standa[…]