Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Provkörde en CC i dag då jag har funderat på en sådan T5 AWD. Det som fanns att prova var en D4:a och efter den
provkörningen är jag klart tveksam till att betala mer för en CC. Jag tycker att bakvagnen känns "sladdrig". Vore roligt att höra vad ni CC-prokörare tycker om detta när ni testar till helgen.
Redan kört, herre gud. Det fick inte jag för osäkerheten om bilen var försäkrad.

Ang motorerna, riktiga motorer... det lär väl sbnarare bli mindre motorer och 4 or längre fram.
Volvo downsizar...
FiddeUBC skrev:Redan kört, herre gud. Det fick inte jag för osäkerheten om bilen var försäkrad.

Ang motorerna, riktiga motorer... det lär väl sbnarare bli mindre motorer och 4 or längre fram.
Volvo downsizar...
Apropå downsizing så är väl Volvos femmor nedskalare sexor? Så ser jag det i alla fall, så Volvo
behåll femmorna och kalla dem nedskalade sexor. Och kanske en V7-a som en nedskalad V8:a!

Jag ställer upp på denna downsizing!!!
Provkörde cc t5 awd förra veckan uppe i Sälen. Riktigt trevlig bil :)
Körde även en d4 r-design, måste säga att jag var imponerad av komforten i r-designen. Synd att inte den erbjuds med awd.
V60D5AWDPolestar skrev:Provkörde en CC i dag då jag har funderat på en sådan T5 AWD. Det som fanns att prova var en D4:a och efter den
provkörningen är jag klart tveksam till att betala mer för en CC. Jag tycker att bakvagnen känns "sladdrig". Vore roligt att höra vad ni CC-prokörare tycker om detta när ni testar till helgen.
Förhoppningsvis känns ju en AWD stabilare i bakvagnen. Men jag skulle aldrig våga köpa utan att provköra exakt den modell jag vill ha.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13

Koppla nya kablarna i dosan som dom gamla sitter

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. […]

Ja, elbil är inte för alla. Vissa ser […]

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]