Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

NightlyVega, Äntligen som Gert Fylking brukar säga! :wink: Vilken färg / inredning valde Du? Nästan likadan spec som på min sånär som motorn (och eventuellt färgen?) :D Får man fråga vad Du fick för pris och om det blev privatleasing, i så fall vad kommer kalaset kosta / mån?
drawman skrev:NightlyVega, Äntligen som Gert Fylking brukar säga! :wink: Vilken färg / inredning valde Du? Nästan likadan spec som på min sånär som motorn (och eventuellt färgen?) :D Får man fråga vad Du fick för pris och om det blev privatleasing, i så fall vad kommer kalaset kosta / mån?
En passion röd, med svarta inredningen och Center Court panelinlägg! :D
var ett tag inne på en ljusare variant av klädseln, men såg den riktigt färgen i butiken och gillade den inte alls.. :)

privatleasing blev det. 3150kr/månaden. en helt grym deal! :)
fick då med service,försäkring, fria vinterhjul :)
Grattis till en bra affär :D gött att Du fick med vinterhjulen gratis! :)
Man ska ha tur ibland :D var ser Du räntan någonstans? Det nämnde inte säljaren till mig och jag kan inte hitta någon ränta på mina papper jag fick med mig hem... :roll:
drawman skrev:Man ska ha tur ibland :D var ser Du räntan någonstans? Det nämnde inte säljaren till mig och jag kan inte hitta någon ränta på mina papper jag fick med mig hem... :roll:
vet ej om räntan syns någonstans. men säljaren sa till mig att den blev 2,95% :)
V402013 skrev:2016 D4 Momentum Business E Pro 6 vxl, Polestar 200bhp/440Nm, Ice vit, sportchassi, klimatpkt VOC + elmv+ laddpkt, lastpkt, drag.
Leveranstid förhoppningsvis i November?

/V402013
Grattis! Det låter lovande med preliminär leverans i november. Jag beställde i mitten på augusti och även då var det två månader men tyvärr fungerar inte leveransstatusinformationen i "Min Volvo".
För mig blev det en T4awd business pro med summum, lastpaket, on call, driver support, drag och backkamera :) :) :)

Beställde för 2 veckor sedan och fät besked om början på november. vet inte hur jag ska stå ut med väntan... vill ju ut o busköra NUUUU !

Tråkigt att leveransstatus inte funkar på "min volvo"

Har nån hört nått ööm polestar till nya T4 ????
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 21

Verkar som att ID.7 GTX kan få 1800kg fö[…]

Ventilationsgaller V90-18

Tack för hjälpen!

Mycket tråkigt att det överhuvudtaget h[…]

Problem med dörrlås v60