- tor 10 jul 2014, 18:43
Det e nog fel det, för den ser precis ut som min och jag har inte valt belysning på min!
Moderator: Moderatorer
XC90_Executive skrev:Fast på min XC60 MY15 (dock automat) ser den också ut så på dagen, men lyser när det är mörkt.Ok, var visst så på min också. Trodde det var den "glasknoppen" med led-diod man betalade för. Fast verkar som att den knoppen bara ingår i R-design?
chrillis skrev:XC90_Executive skrev:Fast på min XC60 MY15 (dock automat) ser den också ut så på dagen, men lyser när det är mörkt.Ok, var visst så på min också. Trodde det var den "glasknoppen" med led-diod man betalade för. Fast verkar som att den knoppen bara ingår i R-design?
XC90_Executive skrev:Nej den "genomskinliga" plastknoppen finns inte längre.Varför finns det 2 på hemsidan då under V40?
Ang ratt till R-design så har Volvo aldrig haft en med plan underdel. R-design har alltid bara funnits med en ratt.
XC90_Executive skrev:Det tolkar jag som att en har svarta sömmar och en har vita sömmar.Gå in under V40 och kika själv. Två helt olika rattar. Finns bilder på dom båda.
Fast vad jag vet så har alla R-design/Black-R vita sömmar på ratten.
Robbex skrev:Kan du lägga upp bilder på dom, för jag ser då bara en typ av ratt!XC90_Executive skrev:Det tolkar jag som att en har svarta sömmar och en har vita sömmar.Gå in under V40 och kika själv. Två helt olika rattar. Finns bilder på dom båda.
wallbeeek skrev:Robbex skrev:Kan du lägga upp bilder på dom, för jag ser då bara en typ av ratt!XC90_Executive skrev:Det tolkar jag som att en har svarta sömmar och en har vita sömmar.Gå in under V40 och kika själv. Två helt olika rattar. Finns bilder på dom båda.