Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Snowie
R-Design har numera även Eco samt Performance färgerna på displayen, och då inte i den blå utan standard röd och grön.
Användarvisningsbild
av Snowie
FiddeUBC skrev:Fan vad kasst!
Den blå heter numera elegance finns också en tycker den skall vara under power också..! mycket skönare ljud i den.
Användarvisningsbild
av mobe
Snowie skrev:R-Design har numera även Eco samt Performance färgerna på displayen, och då inte i den blå utan standard röd och grön.
Så dom har alltså ersatt den blå färgen med standard färgerna på eco och performance inte lagt till så man har standard färgerna också?
Användarvisningsbild
av Snowie
mobe skrev:
Snowie skrev:R-Design har numera även Eco samt Performance färgerna på displayen, och då inte i den blå utan standard röd och grön.
Så dom har alltså ersatt den blå färgen med standard färgerna på eco och performance inte lagt till så man har standard färgerna också?

De har,

Elegance = blå (rdesign)
Eco = Grönaktig (standard)
Performance = Röd (standard)
Användarvisningsbild
av mobe
Snowie skrev:
mobe skrev:

De har,

Elegance = blå (rdesign)
Eco = Grönaktig (standard)
Performance = Röd (standard)
Då är det bäst för Volvo att det inte blir så på min MY13 när jag lämnar in den för service och dem uppdaterar mjukvaran.
Användarvisningsbild
av ornet
Jag skulle kunna betala extra för den blå teman. Ser snygg ut.
Men förstår att R behöver den för att vara speciell.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Varningen om åldrat bränsle kommer n&[…]

Volvo VIDA till Android?

Hej Är det någon som har VIDA på […]

Dra ut dom bara vid demo ,vid mont,tryck i dam bar[…]

Kan man rengöra skenorna utan att ta bort sto[…]