Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Så avis på dig. Hur känns den då? Motor och drivlina, invändigt osv.

Fan vad jag vill ha min nu också. Kört förbi den 6 ggr redan. Dock står den i en inhägnad med all plast kvar.
Robbex skrev:Så avis på dig. Hur känns den då? Motor och drivlina, invändigt osv.

Fan vad jag vill ha min nu också. Kört förbi den 6 ggr redan. Dock står den i en inhägnad med all plast kvar.
Jag har inte hunnit testa allt än men jag är helnöjd än så länge!
Härligt!
Jag monterade Volvos sportpedaler förra helgen, verkligen ett lyft för helhetsintrycket.
Bilen har nu gått ca 250 mil och börjar släppa lite i motorn, så inkörning behövs. D3 manuell
wallbeeek skrev:
Robbex skrev:Hämtar min prel den 22a.
Fint! Men ska de verkligen ta sådan tid? Min fixades till på 4 dagar!
Semestertider sa försäljningschefen. Sen har min Säljare semester till 21a. Får fri lånebil på måndag iaf :) så för mig kvittar det, fast jag skulle vilja ha den nu.
Robbex skrev:
wallbeeek skrev:
Robbex skrev:Hämtar min prel den 22a.
Fint! Men ska de verkligen ta sådan tid? Min fixades till på 4 dagar!
Semestertider sa försäljningschefen. Sen har min Säljare semester till 21a. Får fri lånebil på måndag iaf :) så för mig kvittar det, fast jag skulle vilja ha den nu.

Jojo ett lite plus det! Men ens egna nya bil hade varit roligare!
klart man vill ha sin nya. Men får den iaf fulltankad vid leverans :)
Hoppas ändå dom fixar den snabbare, men vill gärna att min säljare ska vara med. Hon har varit så sjukt snäll och tagit sig god tid och prata, diskutera osv.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18
Atomat

En arbetskamrat har en v90 2018 i dag börga[…]

Theo's V60 T5 R-Design 2019

Upptäckte en kväll att ett handtag inte […]

12 voltsuttag krånglar