- mån 15 apr 2013, 21:18
FiddeUBC skrev:Behandlingen är gjord själv. Jag betalar inte för att ditec eller liknande ska göra samma sak och ha snormycket betalt.
Grejerna är köpta i england av min pappa faktiskt. Han la det på sin splitter nya V40 r-design. Jag tyckte det såg bra ut så jag la det på min också.
En flaska räcker nästan till två bilar.
Ska man vara riktigt petnoga ska man ju helst inte göra någonting med bilens lack på 3 månader. Men efter den svarta V50an och panik så fort en fågel skiter så tänkte jag köra på denna gången.
Finns lite mer info här
http://cquartz.com/pages.php?page_id=71
Jag har haft min sedan Augusti 2012, skulle det gå att beställa detta och applicera under våren? Jag menar att det inte har gått för lång tid sedan lacken var helt ny då. Inser att det kommer dock krävas en otrolig mängd tvättande och tålamod innan däremot. Detta känns som ett otroligt mycket bättre alternativ än väldigt dyr lackbehandling.
Volvo V40 D2 Momentum MY13,
Raw Copper, 205/50R17'' Mannan, Teknikpaket Premium, Bagagerumspaket, Intropaket, Sport Spoiler, P-Värmare, Progressiv Servo, Panoramaglastak, Auto P-Pilot, Elvärmd Framruta, Charcoal-Blond Interiör, m.m.