Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Jag skulle också kunna tänka mig RICA om dom inte bara fixar det i Göteborg.. skicka ner styrboxen verkar inte vara så bra alternativ, och köra fram o tillbaka från Gävle känns inte helt smidigt.
Användarvisningsbild
av SoKn
joel80 skrev:Jag skulle också kunna tänka mig RICA om dom inte bara fixar det i Göteborg.. skicka ner styrboxen verkar inte vara så bra alternativ, och köra fram o tillbaka från Gävle känns inte helt smidigt.
Ta med ungarna o frugan på en mini-semester... släpp av dem på Liseberg och låt dem ha lite roligt där medan du preppar Volvon ;) :mrgreen: :D
Skämtåsido.. Det är helt klart något att beakta. För min del handlar det "bara" om 25 mil enkel resa.
Användarvisningsbild
av Perra83
Ha ha!! Ja hade annars tänkt att resan skulle fortsätta till Tyskland där det finns mycket fina drycker att handla, fyll upp kombin :wink: :wink:

För dig SoKn så är 25mil ingenting. Hemvägen blir bara nöje. Ullared ligger nedanför göteborg sä där kan tanter och barn annars spendera flera dagar...
Hellre en liten resa än att skicka styrboxen med posten.

Har sett varianter när man placear celler oc[…]

Trasig Renault Scenic

Ventiltätningar och ventiler på plats. […]

Hejsan. Jag har nog samma problem. Får sign[…]

Hej! Kul att det gick bra. Hur var det med kabla[…]