- tor 18 jul 2013, 10:29
Oj oj. Jag har på sistone hört ett vinande/tjutande ljud från vänster sida (typ framme vid på förardörren). Men tänkt att jag måste inbilla mig!! Den läcker ju inte in vatten så allt måste vara "tätt"...
Men kanske är det fel ändå?
Det uppstår vid 90 km/h och uppåt, och det är olika beroende på hur mycket det blåser och vindriktning.
Får väl ta upp det med verkstan... Hur har ni fått era fixade? Kom de tillrätta med problemet?
PS
Jag har också problem med knakande i förardörren när man kör över ojämnheter, 2 ggr har jag varit inne för detta. Det har nu blivit bättre, men inte bra. Sånt kan jag störa ihjäl mig på, Volvo vill desperat upp i Premiumklassen men levererar bilar som är sämre än Fiat på 80-talet???? Det duger INTE!!!
Men kanske är det fel ändå?
Det uppstår vid 90 km/h och uppåt, och det är olika beroende på hur mycket det blåser och vindriktning.
Får väl ta upp det med verkstan... Hur har ni fått era fixade? Kom de tillrätta med problemet?
PS
Jag har också problem med knakande i förardörren när man kör över ojämnheter, 2 ggr har jag varit inne för detta. Det har nu blivit bättre, men inte bra. Sånt kan jag störa ihjäl mig på, Volvo vill desperat upp i Premiumklassen men levererar bilar som är sämre än Fiat på 80-talet???? Det duger INTE!!!
V60 D2 Momentum MY15, Caspian blå.
Extra Utr: Automatare, VOC-klimatpaket, teknikpaket HP7/SC, Rex 17" hjul
Tidigare bilar: V40 D2 (MY13), V70II (MY09), V50 (MY07) och S40 (MY04)
Extra Utr: Automatare, VOC-klimatpaket, teknikpaket HP7/SC, Rex 17" hjul
Tidigare bilar: V40 D2 (MY13), V70II (MY09), V50 (MY07) och S40 (MY04)