- fre 01 mar 2013, 21:18
Har snakket med forhandler, og det er flere ting som har gått galt. Ordren er lagt inn korrekt, men levert feil fra fabrikken, men når fabrikken gjør endringer ut over bestillingen skal forhandler få beskjed om dette, og så kunne kontakte kunden. Dette har heller ikke skjedd dessverre. Det eneste jeg har fått tilbud om er tilbakebetaling av mellomlegget på 10.000,-.
Kontakter forbrukerrådet til mandag, men vet ikke om feil bilstereo er nok til å heve ett kjøp. Det endrer jo ikke akkurat kjøreegenskapene på bilen, og komfortmessig blir det vel ett personlig spørsmål.
Regner med at jeg må slå meg til ro med dette dessverre, men kommer til å være mer påpasselig ved neste kjøp. Ellers er jeg kjempefornøyd med bilen så langt.
Vi får se hva forbrukerkontoret sier.
Kontakter forbrukerrådet til mandag, men vet ikke om feil bilstereo er nok til å heve ett kjøp. Det endrer jo ikke akkurat kjøreegenskapene på bilen, og komfortmessig blir det vel ett personlig spørsmål.
Regner med at jeg må slå meg til ro med dette dessverre, men kommer til å være mer påpasselig ved neste kjøp. Ellers er jeg kjempefornøyd med bilen så langt.
Vi får se hva forbrukerkontoret sier.